en vän med en bil.

Det blev en nykter helg och det betyder att det blir tre nyktra helger eftersom jag jobbar. Sköter ju huset och hundarna hemma i långnäs så ikväll blev det grillning korv och lite sånt, sen har vi spelat kubb. Blev jag,jessica,nicke,bea,öhman och såklart mina grannarna! Så nu ska jag försöka att gå och sova snart.. Imorgon är en ny dag och min granne carro fyller hela 14 år, FJORTIS!! ;) Snart väntas mina 13 dagar av jobb om man jag taggad svar: NEJ. men tror det kommer gå toppen!! Och jag vet ju då jag jobbat klart dom ska jag boka tid för att färga håret och det ska bli sååå skönt att få bort mina slingor.


Vissa saker glömmer man aldrig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0