livet är en fest.

Jag är ledig idag?!?! Vad hände?? ;) Riktigt nöjd tjej är jag idag. Så nu ska jag byta om ut och gå så långt jag bara orkar, sköönt !:) Igår var öhman och pilla hos mig jag målade naglarna och lite sånt vi snackade dom drack deras kaffe och jag höll mig till te. Sen for jag och hämtade emeli och amanda i luleå och jag hittade direkt så det gick bra. Var grymt trött menmen bara bita ihop.. :D Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer får allt se vad det blir. Jobbar ju hela helgen så det får bli en lugn kväll! :) Men på måndag kväll klockan 21.00 blir jag ledig!! Och på tisdag ska jag färga håret sen nästa helg blir det nog ikea + fest! Livet leker! :D

Cya!


Kommentarer
Postat av: Emmeli och Mio

Tja! Det låter lovande ;)

Vi kan ju höras lite närmare så får vi se till att styra upp något! :)



Puss!

2010-08-20 @ 13:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0