mys.

Dagen började med att öhman kom och hämtade upp mig sen drog vi mot skellefteåå. Det började med att han hant köra 15 min sen var det bråk så det blev jag som körde sen ;) haha jag och åka med andra är inte ok. När vi kom dit hämtade vi upp emeli sen drog vi på matfesten var bra med folk och god mat:) Sen for vi vidare mot stan där det blev shopping shoppade två tröjor,kofta och en bok. Annars så har vi inte gjort mycket ikväll for till martina och kollade då dom bakade. Gott blev det!! Har varit hemma i långnäs nu ikväll pappa har farit till sundsvall så är bara jag och mamma hemma mys! ;) Så nu ska jag snart lägga mig och läsa min bok sen blir det sova, eftersom vi ska upp tidigt för att fara på ikea och shoppa. Sen ska jag orka med fest också men tror det kommer bli en riktigt bra dag! Sov gott ♥

I min bok jag läser så står det mycket om hur man påverkas av andra och mycket är ju negativt så därför ska jag nu bli en mer positiv människa eftersom det faktist stämmer! hehe tjooo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0