vad hände?

Vars tog tiden vägen? Ja menar vi är snart inne i september sommaren är slut och jag minns inte ens att sommaren började.. Tyckte det var nyss vi firade att vi jobbat ett år??? Snart har vi ju fan jobbat två år hahah..
Hur som helst jag jobbar och jobbar börjar ta på krafterna men har ju bara en vecka kvar innan jag får lite ledigt som vikarie vet jag ju inte men kanske får någon dag iaf:) jobbar delad idag så ska snart fara iväg igen. Sen så jobbar jag kväll imorgon ska bli skönt med lite sovmorgon! Sen då är det 7-16 hela veckan lång. Fuck vad trist.  Menmen ikväll då jag kommer hem ska jag och öhman ut och gå men först ska jag hämta troja som ska vara min sovkompis inatt. MYS! :D

Tjohej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0