lax!

Vem har sagt att man ska ha ett liv? imorgon var min lediga dag och ja det blev jobb.. Galet:D så nu har jag skynda mig att pimpa julklapparna och gjort ett till julkort men måste hinna göra fler, men he finns ingen tid till detta! Imorgon hade jag tänkt tvätta,städa,baka,ta en promenad men vill ni veta en sak det blir inte ett skit av det för jag varken orkar eller hinner efter jag jobbat!!! Ja då jag ändå klagar så måste jag bara medela att min rygg är bark, börjar fundera om den håller på att bli krokigare eller om den kanske rent utav går av? Haha;) Nä ska ta en panodil nu sen sova=) btw har varit såå sugen på julbord hela dagen så lördag kommer bli en toppen dag, jävlar va ja ska käka! Gött;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0