DE NI!

Vi börjar detta med att påminna att Skellefteå AIK vann idag igen ;)

Sen ska jag fortsätta med att jag är riktigt trött ska nu direkt slå av min tv och snarka börjar 7 imorgon, Hade turen att jag fick jobb mån-tors så jag får lite pengar. Men ska säga en sak att just nu har jag världens huvudvärk hoppas det är bra tills imorgon annars måste jag hem och lägga mig hela dagen då jag slutat. Idag sov jag ju ändå bara till 2 haha ;) Inte bra men skönt har en mamma som ligger hemma sjuk så kan ju fort bli så att hon smittar mig :/ Men ska härda ett tag till. Nåja nu vill jag ha en lägenhet massor önskar verkligen att det kom ut någon fin då tvekar jag inte! För börjar jag ha så hära bra med jobb och med lite hjälp av mamma o pappa så klarar jag då ekonomiskt attt ha en lägga!  Nej nu orkar jag inte skriva mer.
Sov gott mina små änglar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0