gör ett försök.

Min morgon började med ett samtal av vakansen som vanligt hör hon nog hur nyvaken jag är dom måste ju tro jag sover jämt;P men det gör jag inte.. Ska iaf jobba onsdag känns skönt få lite tid till :) Sen Har jag och emeli varit hos pilla ja martina kom också förrbi då och då :) Mysigt vi har sett OS såklart!!! Går inte att missa. Sen idag tog jag det stora steget tackade ja till en lägenhet ja min ekonomi är sämst men säger som mamma o pappa vi gör ett försök iaf ;P Har ju jobb hela sommaren plus det verkar bli bättre med jobb nu mot våren:) Så första maj drar jag mot stan försöker bli vuxen min enda ångest är att då är jag inte ett barn som får bo hemma med mamma o pappa och bli bortskämd med frukost varje morgon middag varja dag och en mamma som väckarklocka haha nejnej ni ser ingen tror jag ska klara mig men måste ju ändå försöka så;P haha

Nu ska jag se klart CSI sen sova. sov gott!
Puss


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag tror att du kommer att fixa det som en dans på rosor! I belive in you!;D

2010-02-23 @ 11:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0