Helgen!

Har varit dålig på att skriva idag har jag varit ute på promenad med emeli känns skönt :) Sen vad som händer ikväll vet jag inte , men nå är jag iaf sugen att göra.. Har iaf fått jobb i veckan så nu vet jag vad jag ska göra hela veckan. 20 dagar och jag är 20 kan det bli bättre ? NEJ! Ska vell dra en lite sammanfattning av helgen också.

Fredag: Vid tre drog jag,emeli och pilla till skellefteå. Vi gick på stan sen for vi och åt på kriti gott men dyrt! Sen begav vi oss mot skotertävlingen och där var det väldigt kallt träffade några sen mötte vi upp hanna och sen for vi till mange där vi skulle festa. Kul men ännu mer nytt folk..Blev iaf fest och då menar jag fest!! haha ingen var nog bara lite full utan alla har nog minnesluckor och ja jag var som vanligt på topp vill glömma hälften men blev iaf utgång på kalles. Sen skulle vi med emeli o dom till olles men så blev inte fallet utan jag låg och krälade på marken och helt plötsligt står nicke där och hämtar upp oss. Så blev att sova där haha..

Lördag: Vaknade upp bakis!!! Men var nog inte så oväntat jag och pilla for på stan slusk. Sen kom emeli in vi käkade och gick ett tag till och bara sådär så kom vi på att vi taggar upp på nytt så emeli gick på sys. Vi fick låna manges lägga för han skulle på förlovningsfest. Så där satt ci och drack sen blev det utgång på statt. Sen vidare till min kusin tog nån grogg där och sen for vi och sov.

Då vet ni lite av denna helg! Händer en hel del men älskar detta en massa nytt folk varje helg med trevliga utgångar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0