hur gammal är du.

Nu är min jobbvecka över har varit helt slut verje dag inte haft ork till nå .. Nåja har fått ihop bra med timmat denna månad och det är jag verkligen glad för =) Idag började även pilla intro på hamnplan hur toppen är inte de då är vi nästan arbetskamrater;) hehe. Imorgon är jag ledig och det jag verkligen vill är att köra skoter !! hoppas det inte är så jävla kallt bara. I helgen blir det skoter här hemma eller så bär det av till vougga det skulle ju vara riktigt nice =) Och gud snart är jag 20 vet inte ens vad jag önskar mig men är roligare att bli överaskad! Så denna helg blir det nyktert för att kanske sen dra iväg en fest nästa helg !

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0