JAAA!

Låg och tänkte på en sak och vet ni vad man ska inte trycka ner på sig själv. Och vill ni veta en sak jag är så jävla bra jag klarade det, inser nu jag verkligen klarade det. Tog tag i mitt liv fixade det och känner inte ens att jag vill tillbaka där jag en gång var. Nej nu stannar jag där jag är och bara ääär så perfekt ;) Var enda fest förra året var jag en avundsjuk spydig liten brud som inte alls kunde bete mig. Nu är jag bara lite spydig och kaxig ;) En sak är dock säker avundsjuk det är jag verkligen inte, och bark på det viset kommer inte hända igen!!

Fuck vad jag är bra, och allt är tack vare mina älskade vänner att dom finns där för mig.

Haha lika tjorvat som vanligt är ja.. Sov gott ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0