Såja!

Vilken dag/kväll. Tog iaf sovmorgon idag halv1. haha Sen ringde jag emeli hon var sugen på mat och jag också eftersom jag inte hade ätit nå. Sen blev det lite shopping på det men ska lämna tillbaka klänningen vi alla kom nog fram till att nej det var inte jag! Sen drog vi hem hit lastade av emelis skoter eftersom hennes pappa skulle ha släpet i helgen. Ja först skottade vi fram det sen drog vi av skotern tur vi fick liiiite hjälp av pappa ;) Sen skulle ju såklart emeli hem jag hinner bara in klär av mig så ringer hon: Hej jag har kört ner i diket. Okej jag startar upp volvan vi fixar allt och POFFF så var hon uppe;) Alltså inge dumt mot er andra men jag tror nästan jag och emeli kan allt. haha.

Mammas påhitt: Tigerkaka kan man kalla horneger ? hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0