Sakna.

Började dagen med att kliva upp 05.50 blev göra sig klar för att åka till jobbet. Blev kortdag 7-11 Sen hem äta, och invänta emeli sen blev det skoter hur mysigt som helst :) For förrbi ok köpte lite gott, sen vidare till niklas och linnea där det blev fika och lite prat. Sen kom vi hem då var det tacos som stod på schemat mumms. Har varit trött helga dagen så efter middagen gick jag och la mig sov typ 2 timmar skönt :) Har även sett vinterspelen ikväll sjuk kul haha som jag ska se det imorgon också =) Nu ska jag sova blir upp samma tid imorgon för att jobba 7-12. Kommer va helt död efter torsdag då jag klivit upp så tidigt flera dagar är ju van att sova hela dagarna ;)

Sov gott!


Då ska vi ta varandras händer
Då ska vi minnas denna dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0