TACK.

Men va säg int ens sverige så jävla bra ;) Jamen som jag älskar detta. nu ligger jag i sängen väntar på att Anja ska åka, sen ska jag sova och vakna klockan 6 för att försöka orka se hockeyn åhhh kan ju bara älska OS;D Nog om det imorgon efter allt os ska jag hålla på med mitt projekt håller på att måla o lite sånt sen har jag andra planer också =) Älskar nu då jag börjat få orken igen och orkar göra lite mer än att bara sovasovasova. Sen ska jag in på fredag och köpa nå som tar bort mitt sötberoende för detta går inte så mycket sött som jag äter på en dag ska fan inte en vanlig svensson äta på 1 vecka!! Detta blir nice. Men som sagt Tack Sverige !
Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0