Toppen ;)

Vilken dag vaknade 10 hur pigg som helst kollar ut toppen jävla väder. Ringer emeli tror ni hon svara ??? Nej och jag hinner få panik önskade jag klivit upp 9 ist så jag fått köra ännu mer , vi tog oss nog ut vid 12 då både emeli och pilla tagit sig hit. Och det var så härligt aldrig varit med om bättre dag. Shiiiit ;) Imorgon är migg krav att kliva upp 9 och köra annars kommer jag få riktig ångest. haha Hur som helst for vi till björnberget träffade ida tomas ev rebbi crille men blev inte där så länge sen for vi och körde, träffade johan,jimmy,hortan o dom på ok!!

Nåja nu har jag duschat får se vad som händer för roligt ikväll tror dock det blir ganska lungt :)

Tjohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0