14 Januari!

Börjar känna pressen med att skriva alla inlägg haha! Nämen nu var jag rolig gör jag inte alls de för jag är ju tydligen sååå inspererad till att skriva;) Nåja idag har jag färgat håret blir bort med det röda eller det som gick bort om man säger så. Medans jag var där hade jag en hundskötare jo en viss Emeli som har varit sååå snäll och tagit hand om dom ;-) Nu vet jag inte vad jag ska göra är rastlös som vanligt men nå borde ju hända kan man tycka! :) Och min helg vart helt plötsligt planerad bli skoter om vädret är okej måste passa på då man har lite tid att köra låter som jag har mycket för mig, haha så är inte fallet. Sen skulle det nog bli bastu och en massa annat kul säkert =) Jamen ännu en lyckad helg. Nästa blir det begravning som är sådär:/ Och därnästa chaffis till mamma o pappa då dom ska till skellefteååå ;D

Hejrrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0