Henok.

Nu ska jag snart sova hade bara tänkt skriva några rader.. Skrev en massa tidigare idag men helt plötsligt var allt borta. Kändes surt eftersom jag försökte berätta hela helgen :) Men nu ser vell bilder på facebook och sen kan jag säga att vi hade svinkul. Blev skoterkörning på lördagen sen lagade malin och krille tacos till oss riktigt gott =) Sen bjöd emeli upp så det blev fest ännu en helg, och fullare blir jag för varje helg haha! Men nu blir det nyktert inte frågan om annat. Var iaf jag malin krille jesper och fredde. Sen for vi in till kalles som är årets bästa krog ;) Sen blev det hämta upp nicke sen hem till jöörn igen. Där kvällen avslutades med en illamående anna;P Aja nu orkar jag inte skriva mer, ska sova:)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0