Hjärta!

Jag är nu en mer aktivbloggare!! Men har inget mer att skriva för det. haha så kommer fortsätta med mina tråkiga inlägg. Nåja for och jobbade idag som var en väldigt stressig kväll må jag säga! Efter jobbet gasade jag till emeli vi for och shoppade en massa godis och annat onyttigt:) Går inte bra för vårat nyttigaliv men som sagt vi sa bara att vi inte skulle äta ute.. Min vecka är trög jag vill ha helg och att det händer nå kul mina två senaste helger har ju varit toppen!:) Kanske just för vi varit med en massa nytt folk som är skitkul! Återstår som sagt att se vad som händer! Och snart åker pilla utomlands jag är avis såklart och kommer sakna hon! Sen saknar jag ju jessica massor! Finns mkt jag saknar men det är bara bita ihop! =) Ja som ni ser nå vettigt skriver jag absolut inte...

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0