jag älskar DET.

Igår var jag på min andra intro dag. Så på torsdag blir det första dagen själv :) Men tror det kommer gå bra eller hopaps det iaf.. Efter jobbet for jag och träffade Pilla och Emeli som var på hemmakväll och vi hyrde en film. Och nu kom jag på att jag blev filmtokig vill se en film ikväll igen men vet inte vilken plus att jag måste ladda hem någon om inte min granne har någon nice film.. Nog med det igår var vi iaf jag emeli pilla nico öhman och olle. Sen sov mina två sötnosar över hos mig mys ;D Så vi vaknade vell upp vid 11 idag. Nej nu är jag rastlös ovanligt va?!?! haha så nu ska jag hitta på nå skojj iaf försöka hitta en film.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0