Min ekonomi ska fan inte funka.

Nej nu har jag konstaterat detta han där uppe vill jag ska stå utan pengar!! Har haft problem med visdomstanden och hela käften trodde jag, Tänkte att detta problem skulle gå över men när jag nu ställer mig och kolla in i spegeln har jag ju FAN hål i en tand nejnejnejnej. Så känns det just nu kommer helt enkelt döö. Hatar tandläkaren mer än allt annat på denna jord plus att jag hatar att betala. Bara ringa dom och få en tid gör inget akut måste ha min tandläkare så det får ta den väntatiden det vill.

Ikväll har vi suttit på nodo och snackat och fikat som jag måste sluta med om jag ska få bra tänder igen. Sen måste jag sluta röka..... Blev iaf jag öhman emeli crille och rebbi =) Var trevligt. men nu ska jag sova för imorgon blir det skoterkörning..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0