Nervös..

Idag har jag hunnit mycket blev skoterkörning sen blev det ju såklart tandläkaren spolade en tand och ja vill ni veta vad det kostade? 979 kr? Så nu är jag med om då alla säger det är så dyrt;P haha. Hur som helst det var snack om min ekonomi igår och det var som någon hade läst att he var dåligt;P Så i morse blir jag väckt av att dom från vickanskaffningen (oj ingen aning om jag stavade rätt) ja dom hade lite jobb på hemtjänsten i stan så redan imorgon börjar jag intro där. Så det kommer nog bli mer jobb nu ;) Men hatar ändå första dagen men blir nog bra då den är över :) heh Sen ska jag ha intro på måndag sen börjar jag själv nästa torsdag och söndag;P Då vet ni . Nu ska jag ta en pn ett tag ! Tjoheej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0