Roadtrip!

Igår for vi på en liten tripp till Skellefte for förrbi byske och kollade på min morbrors grav sen in och glida i stan :) Kan säga att det är en väldigt död stad iaf igår. Men lärde mig lite nya vägar och det blev en massa skratt. Var förövrigt jag pilla och emeli ;) Slutade med att vi träffade dom vi var med i hemavan så vi for hem till dom ett tag sen var vi vell hemma vid 4 :) Men riktigt trevlig kväll.. ska göras om!!
Idag sov jag och emeli till 12? mins inte men tyckte det var för länge hade typ velat stiga upp 10 eller nå, haha Nu ska jag dusch och fixa till mig lite iaf ! Sen ska jag fara mot pilla får vi se vad som händer men emeli kommer såklart också =)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0