SJUKT!

Heeeej nu är jag hemma ;) Denna helg har varit helt sjuk har nog aldrig varit med om roligare nyår. Nytt folk en massa galna saker har hänt ska berätta lite lätt!

Onsdag, Vi började våran resa klockan 9 då det bar av mot hemavan, Vi kom fram efter sådär 5 timmar efter att ha gjort några stopp efter vägen. Vi gjorde oss klara började festa gick över till malin och deras stuga (Renen) Förövrigt bodde vi i bävern och tur som fan var hade jag med mig bäverfittan haha! Sen drog vi ut på stockiis träffade några pitebor blandannat mina vänner från tärnaby! Men avslutade kvällen tidigt med bullens och sängen.

Torsdag: Nyårsafton blev middag på ett ställe fläskfilé och potatisgratäng vi satt med malin och hela hennes gäng som vi förövrigt firade hela nyår med ! Efter vi ätit drog vi till renen återigen där vi dansade och festade en massa sen hade vi såklart köpt biljätter till hotellet så vi drog dit vid 10 men det sög så 12 slaget for vi ner till renen igen och där blev det ett jävla drag vi sprutade skumpa över hela rummet nötter kastade vi runt jaa en riktig grisfest!! haha Men var så jävla kul hant göra några snygga vurpor på golvet haha.

Fredag: Vi sov hela dagen skulle inte dricka nå? Men tydligen så vid 23 så drog vi igång festen drog ut på stockiis sen vidare till våran stuga där vi var med en massa folk som kom o gick vi lekte några lekar. Sen var vi med en som jobbade där så han gav ett förslag om att han skulle öppna badhuset? Det var en suverän idé så mitt i natten gick vi dit och badade var riktigt kul !!! Även galen kväll här vi pratade med en kille som cyklat tandemcykel genom sverige haha hur kul som helst tydligen var hans mormor och farfar tsm. Ja kvällen avslutades 6!

Tror inte riktigt ni orkar läsa igenom ville bara fösöka skriva lite om vad vi gjort iaf men det har hänt såå sjukt mkt mer !!! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0