Toppen!

Jag håller verkligen med det emeli säger att 2010 kommer va det bästa året och kommer dom andra månaderna bli dåligt så gör det inte för det roliga jag brukar hinna ha på ett år har jag hunnit på bara en månad ;) haha.

Igår drog vi iaf till skellefteå ovanligt va?? haha Blev shopping jag och emeli sen förrbi min moster en sväng. Sen var vi ute och körde sen for vi till Adamn kollade på alla bilder sen nyår blev ändå 1700 hahah så det var lite att se :) Sen såg vi nå filmer på jocke också. Sen blev det att jag emeli och jesper for och käkade sen tillbaka till adam där jesper jens och johannes skulle dricka och alla spelar ju typ gitarr så blev en massa spelande och allsång. Sen for vi till kalles och där började vi dricka så nej det blev ingen nykter helg. Träffade en massa folk. Så nästa helg blir det skotertävling, får se vars det blir då men tror hanna lovade att bjuda upp! Nåja skitrolig helg iaf. Nu ska pilla komma hit har ju saknat hon får se vad det blir för kul =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0