..

Skjut mig idag mår jag absolut inte bra, vad hände igår? Blev iaf middag hemma hos mamma och pappa hästfilé mumma ;) Sen for jag och jessica till bea där vi lallade på, allsång på hög nivå. Sen då barka det iväg haha ja det ska ju vara jag. Dricker lite mycket så då jag ska cykla hem vet jag inte hur jag lyckades men iaf så var jag helt plötsligt vid Ö&B vad jag skulle dit och göra fråga mig inte? Sen virra jag runt där på backen i säkert 45 min/1 timma hahaha ;P Till slut kom jag hem då minns jag att jag satte mig på gräset tog en cigg och yrade vidare. Någon som möjligtvis har drogat ner mig? hahaha man börjar ju fundera!!

Men idag är en ny dag så vad jag ska göra ikväll det vet jag, tror jag ska och hyra en film och bara mysa framför min tv med chips ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0