funderar.

Ja idag har jag jobbat 7-16 efter det blev det att bjuda emeli på middag som faktist blev lyckad;P Men vem trodde inte nå annat? haha Sen tog vi en pn jävligt skönt. Och efter det blev det bio som faktist var super bra hehe. Nu är jag hemma i långnäs ska sova här är less att somna själv och vakna själv. Här hemma har jag iaf två hundar plus min lilla kisse! Så det ska bli riktigt skönt. Dock sover jag i världens hårdaste säng men sånt som händer! Annars så händer det inte alls nå jag är ju i min deppar period så ibland undrar jag hur jag ska orka med allt men jag försöker orka det som går och det jag inte orkar det hoppar jag över! Frågan är bara hur länge det ska hålla på men hoppas att det går över snart. :) Men nu ska jag iaf försöka sova. Så sov gott :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0