Galen.

Idag har jag jobbat 7-16 sen kom öhman hit vi for på stan en sväng jag skulle köpa nå öl åt han. Sen så köpte jag lite smörgåstårta till middag.. riktigt gott:) Nu ska jag ut och gå sen blir det nya wallander eller farsan återstår att se. Imorgon är jag sugen på fest får se om någon hänger på.

Sen håller jag på att bli galen det enda jag vill är att ha vinter.. fyy jag vill kunna klä på mig, kämpa med att få igång skotern som jag alltid är så arg på. bara fara ut och må gott;) Sola uppe på något fjäll. ja alllt !!! Så välkommen vintern. jag är less att jobba och på vintern vet jag att jag får va ledig liite iaf. Ni tycker säkert jag är konstig men nej det är jag inte ! hahah ;P

Pilla,emeli,linn & jag nu i påskas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0