önskan.

Kan ändå säga som så att jag mår ganska bra hemma i långnäs. Är ju pitedragway så har lite att titta på mycket bilar kör förbi bara hoppas att ingen kommer och hälsar på mig inatt. Eftersom jag alltid haft oturen att någon stått bakom dörren då jag varit själv hemma och denna gång är inte Emeli hemma så hon kan rädda mig ;) Har iaf varit och hyrt tre filmer som jag ska se idag och imorgon. Så har iaf lite att göra sen så har jag självklart tagit med min csibox hit !!! Så helt ensam är jag ju inte! Nej nu ska jag snöra mig framför tven. Hoppas ni alla där ute har en skittråkig kväll och slösar massor med pengar ! För jag sparar pengar denna helg och nästa så tjänar jag en massa ;) haha
Cya !

(hade iaf velat va ute och dricka i skellefteå ikväll, men som sagt har två hundar också.. Så när mamma och pappa far måste jag ställa upp! De är ju faktist mina )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0