pitedrag...

Idag har jag ju då sovit, Sen har jag gjort lite nytta nå som verkligen behövdes städat bilen ojojoj hur den såg ut. Vågar inte ens säga när jag städade den sist! Men nu är det gjort skönt! Har även ringt och sagt upp nå saker, ringt till agria och fixat med försäkring till troja sen bokat klipp tid skönt :) Sen ska jag in till stan och möta mamma vi ska kolla på en lampa igen hoppas på bätttre resultat den här gången .. Fick ett samtal nyss där en viss lotta ringde och frågade om jag ville jobba kortkväll imorgon ist för dag:):) och jaa det tackar jag inte nej till!

Kanske en vit helg i helgen mamma och pappa far bort hela helgen och jag ska ha hundarna och då tror jag att jag tar huset på köpet;) Det är ju ändå pite dragway så händer lite mer här än på min balkong:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0