Shopping.

Idag har jag varit ledig, och såå skönt det varit. Imorgon jobbar jag kväll och drar igång veckan med jobb, tis,ons,tors,fre mört ;P Blev iaf att åka med mamma och pappa till skell idag för shopping. Ja dagen började ju verkligen bra. Vaknar, gör mig klar, ska fara skulle bara in i bilen en snabbis före och vad SER JAG?? joo någon smart jävel har ja slagit sönder min bilruta och ja haft jävligt kul tydligen. Det roliga är att dom tog en sak och ja kan ju bara säga som så, dom drog en..... NITLOTT!!! hahaha Okej att jag typ får betala 1500 för rutan men aja. :) Sånt som händer! Blev iaf att shoppa två tröjor,en klänning och en kofta :) Sen åt vi årets krämigaste räkmacka mummaaa;) Sen har jag varit och firat simon som blev hela 20 år idag ! Nej nu står troja tittar på mig, hon vill vi ska sova. Så sov gott!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0