tom.

just sett nya wallander ja vad ska man säga storlipa varför ska man alltid gråta en massa då djur blir sjuka? Jaja sånt som händer!:) Såg också ut som det var den sista men jag vet inte. Sen har jag beställt csi wihoo. Annars så är allt som vanligt tror jag det är något som saknas men jag vet inte riktigt vad. Riktigt yrt!! PDOL börjar imorgon mitt tagg är jävlat på minus finns inget känns mer som jag bara vill ligga hemma under täcket, hoppas tagget iaf kommer. Min bil är också tillbaka 1200 kr fattigare men men. Oj vilket däpp inlägg.. Men vissa dagar är bättre vissa sämre. Nu ska jag iaf se csi och sova så jag orkar upp kl 05.55 imorgon :) Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0