hellyeah.

Det är torsdag har jobbat 7-14 idag, räknade även ihop mina timmar och ja jag klarade det, (en heltid denna månad) ;) Då jag slutade for jag och emeli förrbi pappas jobb satt o surrade lite sen kikade vi runt lite på backen!! Sen drog jag hem till mamma och pappa hämtade hundarna sen drog vi ut på en prommis shiit vad jag helt plötsligt är ute och går.. Vad hände?? Har nog emeli att tacka för. Utan hennes pepp hade jag nog suttit inne =) Imorgon blir det upp tidigt för att hinna ragga till Boden innan jag börjar jobba!! Sen på söndag ska vi gräva ner farfar eller askan om man säger så, sen ska vi och äta. Tror även jag ska hinna fara och hälsa på min pingla Malin:) Mer än så har jag inte att säga annat än att jag nu ska lägga mig och göra vad? jooo nöta csi !! ;)

Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0