I wanna be a billionaire so fuckin' bad. Buy all of the things I never had.

Idag har jag varit ledig och det har varit så skönt :) Har även varit toppen väder, så blev att sola lite iaf :) Sen har vi brudar varit i stan och shoppat ! Jag hittade dock inte så mycket men kom iaf hem med en partyblåsa jag ska ha på mig på lördag!:) Sen gick jag till jessica och tog med hon på en promenad! Var riktigt skönt.. Nu ligger jag och ser Svensson Svensson! riktigt roligt! Imorgon får jag sovmorgon börjar kl 16 så innan det ska jag hem till mamma och pappa dom skulle bjuda mig på grillat, om vädret är bra ska jag lägga mig och sola också! ;D Nä nu ska jag se klart denna film sen blir det nog lite csi! :)

Puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0