1621

Soen skiner och vädret är på topp! Som jag inte var spec sugen på att jobba idag ist fara ut med skotern eller nå:) Nåja har kortkväll 16-21 Så känns ju skönt men imorgon kommer den mindre roliga dagen 7-16 där finns dock inte tagget men det kommer vell snart :) Sen så har jag ju gjort det stora som jag egentligen inte riktigt ville men det ska bli bra har rent länktat till i sommar och få jobba i roknäs med mina bästa arbetskamrater men nu flyttar jag ju till stan och det kändes onödigt att köra 3 mil varje dag. Så det blir så jag jobbar istan hela sommaren! Känns ändå skönt eftersom då kan jag bara gå eller nå behöver inte ens tänka på en bil;P Nu ska jag ta mig nå frukost sen göra mig klar och gå och sätta mig i solen en stund :)

Cya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0