Already Gone

Min dag blev ganska bra ändå :) For in till stan mötte upp mamma, Sen for vi och kollade runt lite måste ju börja söka saker till läggan så allt är klart då man ska flytta in! Men blev inge köpt idag utan vi drar nog till luleå på måndag ist om jag inte hinner få jobb då vill säga! Hoppas dock på mer timmar denna månaden så jag får en riktigt fet lön ! ;D Sen har jag varit på en prommis med troja var riktigt härligt väder. Sen for jag och ja hör och häpna men mamma och solade var första gången för hon !! haha. Men hon tyckte nog det var ganska skönt fast hon inte sa så mycket. Nu ska jag lägga mig så jag orkar upp 6 imorgon! Sov gott ni andra!
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0