Bak?

Hej och hå! Nu ligger jag i sängen och försöker sova men går ju inte så bra då man sitter vid denna sak:P Ikväll har jag varit och solat med Pilla sen varit och handlat en massa mat med mamma o pappa :) Idag har jag inte mått bra kändes som ja var typ bakis, kanske för jag somnade 4 i natt och klev upp klockan 6! 2 timmars sömn sen jobb är ingen höjdare nu vet ni det! Imorgon har jag fullt upp ska packa allt o fixa innan fredag för då tar jag och pilla bilen skotern och drar upp till Vuogga ;) Blir nog trevligt är inte bara vi, ja emeli o dom är ju där. Sen ska vi bo med johan,henke och en till som jag inte känner;P Kommer nog bli trevligt. Aja nu ropar sängen. Go natt!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0