Helgen.

Ihelgen har jag bara mått gott igår for jag med mamma pappa till långträsk :) Var ju världens bästa väder så vi solade en massa ute vi älven ! Sen for jag hem och gjorde mig klar sen for jag och Emeli ut och körde lite var och hämtade mange på havs som var på firmafest och skjutsade dom in till stan! Sen la jag mig väldigt tidigt för att idag stiga upp 7?? Men nej jag sa till mamma att jag inte orkade följa så jag la mig igen vaknade halv 9 ändrade mig och for dit , vädret var inte på topp men det blev en massa skoterkörning med killarna/gubbarna ! haha ;D
Nu är jag hemma och blir söndagsmys som varje söndag , Sen tagga upp för ännu en ny jobbar vecka ! Jobbar mån,tors,fre,lör,sön !;P

Tjohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0