Ja jag vet...

Hello. Nu är jag ledig 4 dagar och det ska bli såå skönt trots att jag vill verkligen jobba ;) Hur som helst så har jag fullt upp lönen har just kommit på kontot och jag ska alltså imorgon och beställa soffan på antnäs möbler. Sen blir det stan och shoppa. Sen ska räkningarna betalas och även min kavaj som jag tror ska komma imorgon ;) Lördag morgon drar vi till Malå jag kör och vi ska upp före fan blir jag pilla o hennes mamma sen blir det stanna och festa där. Kommer bli grymt kul =) Sen hade jag velat köra skoter man kanske hinner på måndag =) För sen är det jobb som står på listan igen :) Aja måste sova så jag orkar upp i tid imorgon!
Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0