Ni som vet!

Idag har jag jobbat 7-16 gick riktigt bra och jag trivs som fisken i vattnet mina arbetskamrater kan vara bland dom bästa :) Nåja sen får jag och mamma på stan och shoppade lite jag köpte jobbskor,örhängen,kofta.. Sen käkade vi såklart också. Sen har jag hunnit vara hos pilla sett let´s dance och okej nu är det färdigt har jag missat något men är inte det ett dansprogram?? Ska dom som kan åka ut och dom som inte kan stanna kvar. Nej fy vad sur jag blir hoppas detta är sista året dom sänder som dom håller på!! Nu ska jag iaf sova uppe med tuppen imorgon då blir det långträsk sköönt som jag har saknat de ;) Så får se hur det blir ska då iaf upp med mamma o pappa vid 7 tagget ändå på topp! Nejnej sängen väntar
Sov gott ♥

 

Dom som känner mig vet att då vi gick på sjulnäs älskade jag verkligen en som ingen annan riktigt gjorde. Pratar såklart om Amy Diamond!! Hittade en massa gamla skivor ja då snackar vi om hon , nico, jonsson.. ja alla dom dära.. Haha vill tillbaka till dom tiderna SNällla ta mig tillbaka!! Kan erkänna att då jag lyssnar på Amy älskar jag hon lika mycket än..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0