Nya krafter.

Igår klockan 7 åkte jag pilla och hennes mamma mot Malå var en rolig bilfärd dit kan jag lova.  Sen kom vi fram hejade på johan som fick silver. Var ute hela dagen så fick bra med frisk luft:) Sen for jag och pilla och käkade sen blev det att fara till hotellet och duscha sen fixa oss =) Sen vid 9 eller 10 bar det iväg till (efterfesten) Där vi dansade konstant i 4 timmar haha. Känns idag är helt slut! Ja Pilla blev gode full träffade på ski-doo killar galen turk , gamlingar och ja så mkt mer. Var en suverän kväll=)  Sen for vi och sov i henkes husvagn då vi kom dit var det -8 sen försökte vi få igång värmen haha slutade med att vi satte på gasolplattorna hade på dom hela natten vid halv 9 vaknar vi av att det är typ +40 grader hela sjukt så var bara öppna fönstret och stänga av gasolen! JA som sagt galen kväll men väldigt roligt =)

Nu är jag sliten och ska försöka vila och få nya krafter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0