Sköönt !!

Har just kommit in från en promenad med min mammi och mina två hundar :) Var riktigt skönt. Idag har jag varit på stan med nico öhman och pilla vi har käkat sen varit smakråd åt killarna som stor shoppade ;) Jag har tänkt sätta mig nu och beställa lite saker sen måla klart min bänk jag håller på med! Annars då? Ja händer inte allt för mycket. Igår jobbade jag 7-16 sen for jag och solade och sen blev det att vara med mina favorit pojkar nämligen nico,öhman,olsson sen var tim och linus också med ett tag. Vi satt bara och surrade drog in till stan en sväng sen blev det film men jag somnade och sov till typ halv 1 så var hemma efter 1  någon gång inatt;P Idag ringde vakansen fick 4 dagar nästa vecka och 3 dagar i april verry nice ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0