Bild!

Hej och Hå!!
Dagarna rullar på i nyläggan måste få säga att det är riktigt skönt att bo själv. Fast jag saknar mamma,pappa och djuren masssor!! Men tur man har nära hem :) Och imorgon jobbar jag 11.45-21 så då jag slutar kommer mamma med Troja så då ska vi mysa hela kvällen!:) Idag hade jag intro i den andra hemtjänstgrupprn alltså där jag ska jobba i sommar och det kändes toppen måste jag få säga. Sen fick jag ju ett super bra schema ledig så jag kan gå ut fre,lör på pdol sen jobbar jag midsommarafton men är ledig så jag kan fara på midsommar travet i skeå! Wohoo fest!!! plus att jag jobbar 3 av 8 helger Så ja bättre kunde jag inte ha fått! Nej nu ska jag lägga mig och försöka sova. Ska bli skönt med lite sovmorgon :D
Sov gottt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0