in my head .

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa alla var så tråkiga och jag ville inte bara sitta hemma själv så då for jag till långnäs där kan man ju aldrig bli missnöjd ;) haha Nåja idag klev jag upp kring 10 blev promenad med troja sen åt jag köttsoppa mumma;) Sen drog jag och hämtade Emeli i skellefte som jag för övrigt skjutsade igår kväll. Tur jag älskar att köra bil. Då jag satt igårkväll påvägen hem insåg jag en sak det spelar ingen roll om jag är själv eller om någon sitter med mig det enda jag vill göra är att köra bil låter sjukt menjag trivs såå bra i en bil så spelar det ingen roll om det är en 240 eller om det skulle vara nyaste hummern;) haha(kanske hade varit lite skönare med en hummer) men ändå så.. Ikväll ska jag mysa med godis och en film, sen ska jag förrbi Pilla såklart;D och kanske hänga med jesse och kolla på beas lägga!
Cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0