lost.

Gårdagen var så bra! Jag jobbade till 15 sen kom jag hem då for jag och emeli köpte grillad kyckling,potatissallad, jordgubbar,melon och cider ! Satte oss på södra hamn och mådde så skönt!:) Ska dock be till gud om förlåtele och säga att det slutade inte med "nån" cider utan slutade med utgång och en badande anna som trodde hon var alla möjliga astrid lindgren figurer! Tack emeli för du fanns vid min sida annars hade jag nog drunknat.. Men nu blir det nyktert hela helgen sköönt ;D

Denna dag har varit värre, tänk om alla bara hade rullat på men det har det då inte... var bakis,skulle jobba (som förövrigt bara krånglade) Sen har jag haft en sak i skallen hela dagen och den finns där än. Ja den tanken går driekt till jossan! Måste försöka få mig lite sömn i natt pga att jag sov typ inge inatt drömde om en bisamråtta hela natten! haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0