Syne!

ligger nu i sägen har jobbat till 21 ikväll sen kom emeli hämtade upp mig sen drog vi till öhmans syrra och såg avatar eller iaf halva jag ska upp 6 imorgon så att sitta till typ 1 pallade inte jag;P Annars då ja vad ska man säga efter denna helg så mår jag piss! Men det ska ju vara jag det ska alltid varje år hända nå!! Innan vi skulle gå ut på krogen så flög jag ner för trappan här . Nu ligger jag med världens lårkaka,barkfinger plus en sak till som kom idag det är mina revben dom känns åt hällllvete! haha sånt som händer pappa sa bara att he gäll inte att känn efter! så jag kör på det! Imorgon efter jobbet måste jag stääda också ORK int!!! oj vilket klaga inlägg! haha
Sov gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0