TillochFrån!

Nu ligger jag och ser på tv, har haft en toppen helg :) Fredag var vi hos Ida och Tommy blev en massa god mat med trevligt folk :) Sen gick vi ut på kalles och där slog det om för mig.. Vad som hände vet jag inte men nykter var jag inte då mamma hämtade oss sen ! Lördag blev det bara lungt med Pilla vi såg film kollade på alla bilar som var i stan sen blev det inte mer med det! Idag har jag grattat min granne som fyller 12 =) Sen blev det att fara till Pilla där vi låg och skedade jag,pilla,emeli och öhman haha såg ganska roligt ut !! Sen kom även Jesse dit, för hon har ju nämligen kommit hem :D Sen blev det skynda sig hem för att riva ut och rensa alla min kläder som tur var gick det riktigt bra tack gode gud för det !!! Nu ska jag sova imorgon blir det att  fara till skellefteå och se trav alltså våran häst som startar! Sen hem och börja det jobbiga nämligen flytta in. Phuu kommer döö känns som det snurrar i min skalle vet inte hur jag ska ha allt och ja bara allt , Men det löser sig nog !:) Aja nu ska ja sova...

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0