Shit blind...

Helgen har varit galen men är det ovanligt.. haha fredag bjöd på idol med jossan,ev,sara sen kom linn så vi for ut och gled lite bil. kolla kyrkogården och lite sånt :) Lördag började med att jag for till långträsk starta skotern gled runt farmor hus en sväng inge snö men bara känslan av att få lukta skoter gjorde mig glad:D Sen blev jag relli drog till kyrkan där de var nå skit dom räka upp dom döda under året och det var såklart min farfar sen tände vi lite ljus.. Sen från att va relli till att dra på fest blev hos petrus där den var en massa folk!:) Sen vidare på krogen och vi skulle INTE ha nå efterfest men så blev det inte utan det blev efterfest hos pilla med nico,tobbe,jimmy,olle,jonas vi kämpade på med att dricka vin sen en massa andra galenskaper polisen hant då glida förbi haha!! Sov tre timmar men jag är inte trött idag utan nu ska jag städa lite här i läggan sen se BECK! ;D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0