yr!:)

Ja då var det de här med att bloggtorka tydligen så var det roligare att skriva förr! Och tydligen så var det roligare att läsa då jag skrev en massa skit eller bråkade med någon! ( Men nu är vi här idag, och jag bråkar inte med någon ,jag är inte sur på någon, jag vet inte ens hur det är att orka gå runt och vara sur på en massa) Jag lever i min egna lilla bubbla, och jag mår så jävla bra!! Visst jag skulle aldrig klaga om jag hade ut en massa pengar varje månad skaffat mig en karl som jag kunde bo med. Men med tanke på hur det var för 1 år sedan så är det nog bättre jag är själv (Just nu alltså) och får göra precis som jag vill!:D

Idag har jag iaf varit och shoppat med pilla i lule skit kul.. Shoppade kläder och julklappar men nu måste jag spara lite pengar så jag har råd att leva några veckor till!:) Fick iaf jobb till den 17 dec så det tackar jag för. Ihelgen jobbar jag eller fre kväll och sön för lördag tog jag ledig och far till skeå och äter julmiddag med släkten! Mys!:D Nej ska upp 6 imorgon måste sova. Sov gott!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0