BCX

Måste börja med att säga att jag börjar bli lite less hösten nu tycker jag det kan gå fort så det blir en riktig vinter!:) I veckan tror jag att jag ska fara och shoppa lite pyssel saker så man för göra lite julkort:)

Annars så har jag varit nykter hela helgen och det har gått riktigt bra, har varit en trevlig helg.. Fredag blev det idol hos martina sen for jag och sa hej till emeli och hennes karl. Sen lördag blev det att hänga med emeli vi for förbi martina som festade sen körde jag runt lite folk.. Idag har det blivit ganska lungt bara varit hemma i långnäs, varit på stan en sväng med mamma.. Sen for jag och hälsade på öhman där nico och olle var! Nu ska jag se klart min film sen sova, hoppas att få sova ut jobbar kväll imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0