Gubben i lådan!

Jag är på bra humör idag och varför vet jag inte har varit det hela dagen. Och imorgon får jag jobba och det ska bli kul eftersom jag har saknat att jobba lite sen i lördags:) Idag har jag iaf hunnit att städa,varit hos martina och hos öhman.. Sen har jag såklart sett lite sällskap som jag bara kan älska!=) Nu ska jag snöra igång lite csi och sova hoppas jag vaknar upp på samma humör imorgon men ska jag vara ärlig så är jag inte så orolig för det är inte många dagar som jag är på dåligt humör, ja det beror ju dock på hur mycket a-kassan kommer tjafsa med mig ;P haha!! Men nu lägger jag mig iaf i sängen med ett leende på läpparna.
Sov gott, Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0