litetlyx..

shiit jag blev galet sugen på en hamburgare. men det får nog bli en annan dag ;-) Idag har jag som vanligt gjort absolut inget och jag börjar bli så uttråkad att jag vet inte vad:P Nu ska jag iaf ta tag i att byta till vinterdäck får se hur det går men jag klarade ju det sist så ;P Sen söker jag efter vänner?!?! Fiinns sjukt mycket jag vill göra nu fara till gällivare nästa helg..någon sugen? sen se idol då dom kommer till lule och fara ner till gbg och hälsa på rebbi så finns det någon mer än jag som skiter i att vi inte har nå pengar och vill göra det här ändå kan ni ju höra av er;) haha Nä men va fan riktigt torra kanter att inte göra nå!!!

Igår kom ju årets första snö det var mys, nu börjar jag bli sugen på att julpynta också men det är ju ett tag kvar så de får allt vänta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0